wtorek, 1 maja 2012

Witam! ;)

Zawsze mam problemy z początkami, więc może się przedstawię. Tytuł bloga już powinien coś wam nasuwać. Dokładnie jest to moje trzecie imię. Jestem Adrianna Aleksandra Anastazja. 
Pomysł na bloga wziął się dość spontanicznie. Jakoś nigdy o tym nie myślałam na poważnie, mimo że czasem czytuję urodowe blogi różnych dziewczyn. Teraz nareszcie znalazłam czas, jestem tuż po egzaminach gimnazjalnych, więc pomyślałam czemu by nie spróbować. Zobaczymy, co z tego będzie.
Myślę, że blog nie będzie typowo modowo - urodowy, ale czasem pojawią się posty, czy wstawki o innym temacie. 
Trzymajcie kciuki, post już o właściwej tematyce powinien pojawić się szybko.

Co powiedzielibyście na trochę radomskiej wiosny na początek?

Pozdrawiam, Anastazja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz